04 June 2016

Jana Pendapatan Dengan URL Shortener



Buat Duit Dengan URL Shortener

Sebenarnya ada banyak URL Shortener yang telah diwujudkan untuk memudahkan kita, masing-masing menawarkan servis terbaik. Cuma terpulang pada diri kita untuk membuat pilihan.
Berikut adalah beberapa URL Shortner yang sering digunakan untuk membuat duit secara online.


1. AdF.ly - Salah satu URL Shortener yang popular. Menawarkan rate Adf.ly lebih kurang $4.00 untuk setiap 1000 uv (CPM) - ianya berbeza mengikut negara. . Minimum payout pula adalah USD $5.00 melalui Paypal atau Payoneer.

pembayaran bulan mei 2016


2. bc.vc Rate yang ditawarkan oleh Bc.vc juga lebih kurang $1.00 untuk setiap 1000 uv (CPM). Juga ada sistem referral, komisen sehingga 20%. Minimun Payout USD $5.00 melalui akaun Paypal.

Referral Earning Rate : 10% komisen.

3. linkbucks.com - Lama ini pula menawarkan rate sebanyak $0.39. Agak rendah berbanding yang lain. Dengan minium payouts USD $10.00, boleh transfer terus ke akaun Paypal, Payza, Payoneer serta Credit Card.



4. Shorte.st - Rate yang ditawarkan oleh Shorte.st adalah dalam anggaran $1.94 bagi setiap 1000uv (CPM). Pembayaran dibuat menggunakan akaun Paypal atau Payoneer. Minimum payout pula adalah USD $5.00 bagi Paypal dan USD $10.00 bagi Payoneer.




5. Lynk.My - Ini pula laman yang bertapak di Malaysia, jadi memang aku rekemen untuk orang Malaysia guna servis dari laman ini. Rate yang ditawarkan adalah RM5.00 untuk setiap 1000uv. Minimum payout pula adalah RM10.00, anda boleh memilih untuk menggunakan akaun bank utama di Malaysia.

pembayaran dari syarikat lynk.my



Ini semua adalah pilihan kita, jika tidak mahu menjana duit online dengan URL Shortener kita boleh gunakan laman shortener lain seperti Goo.gl dan Bit.ly

No comments:

Post a Comment